sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Blogi täyttää tänään vuoden!

Mieletöntä, että mun ensimmäisestä postauksesta on jo vuosi aikaa!

Noh, onhan tässä paljon kerennyt jo tapahtuakin...

Lukijoita ei ole vuoden aikana kertynyt kuin kourallinen, mutta ei se mua ole häirinnyt, kun kuitenkin todistettavasti ainakin muutama on matkassa uskollisesti pysynyt, ja muutaman ihanan ystävänkin olen blogin myötä saanut <3 <3

joten





                                    KIITOS!

Erityiskiitos kaikille blogiani seuranneille, toivotaan, että seuraavankin blogivuoden aikana saan mukaani lisää ihania ihmisiä!

Yleensä en ole lähtenyt toteuttamaan muissa blogeissa pyörineitä haasteita, enkä myöskään ole ns. toivepostauksia kysellyt, sillä olen kirjoittanut blogia päiväkirjamaisesti omien ajatusteni pohjalta. Voihan olla, ettei ehdotuksia nytkään satele, mutta näin blogin vuosipäivän kunniaksi voisin toteuttaa postauksen jostain teidän ehdottamastanne aiheesta, myös jonkun haasteen voitte mulle halutessanne heittää.

Jos sait jonkun idean. laita ihmeessä kommenttia! :)

1 kommentti:

  1. et oo varmaan huomannu ku sun facea kyselin tuolla mun blogissa :) mut niin, jos sulla on facebook niin paas mulle kommentilla nimi jos haluat niin lisään sut kaveriksi :) en tietenkään julkase sitä kommenttia =)

    VastaaPoista