tiistai 4. maaliskuuta 2014

Uusi viikko ja uudet kujeet

Viikonloppu meni taas nopeasti, ja arkeen on palattu täälläkin. Remppaa on aloitettu, ja tapettia revitty kynnet verillä...  kynsistä puheen ollen, sain varattua ajan rakennekynsien tekoon ensi  maanantaille, jeee! ihan mahtava juttu, että tämä mun " vakiotekijä" jatkaa sittenkin, ja ei tarvinnutkaan etsiä uutta :)
Niillä ei sitten tapettia revitäkkään, joten onneksi saatiin tuo homma pois alta. Tapetteja ja maaleja mennään valitsemaan huomenna. Voi olla, että mun on taas niiin vaikea päättää, ettei siitä ihan yhdellä katselmuksella selvitä :D ja mies kiittää... :D



Tässä yhdet kynsistä, jotka mulla on joskus ollut, ja ainoat, joista kuva löytyy (tosin koristukset olen itse tehnyt, otan yleensä peruskynnet, jotka  itse tarvittaessa koristelen (mitä tapahtuu harvoin, sillä pidän niistä perinteisistä, luonnollisimmista kynsistä enemmän)

Torstaina suunnataan Joensuuhun, sillä mun täytyy käydä yliopistolla pyörähtämässä, ja samalla ystävääni tapaamassa. Ajetaan Taipalsaaren kautta, sillä menin huutamaan tuolta Huuto.netistä aivan ihanan Böknasin tripod-lattiavalaisimen, josta olin jo pidemmän aikaa haaveillut. Sen hinta uutena on siinä 195 euron luokkaa, joka on mun mittapuulla valaisimesta hieman liian suolainen hinta, mutta vihdoin ja viimein sellaisen löysin käytettynä, mutta ihan uudenveroisena vain 95 eurolla! valaisin kotiutuu meille sitten ensi viikon tiistaina, kun kotio päin takaisin Joensuusta tullaan, joten laitan sitten myöhemmin siitä kuvia tänne teidänkin ihasteltavaksi :)

Tänään olisi tarkoitus siivota kämppä kuntoon, ettei sitten heti reissusta tultaessa tarvitse alkaa kuuraamaan. Reissusta tulikin mieleeni, että olispa ihanaa muuten matkustaa johonkin lämpimään auringon alle päivää paistattelemaan, kun tuohon on vielä täällä koti Suomessa kotvanen aikaa, ennenkuin rannalle pääsee rusketusta hankkimaan... Oikeasti olen tosi huono matkustamaan mihinkään (ikinä en ole lentokoneeseen noussut ja tuskin koskaan nousenkaan..), Suomen kesä riittää mulle, ja tuosta rusketuksesta on muitakin kuin hyviä muistoja parin vuoden takaa, kun jouduin sairaalaan palaneen ihon vuoksi (ei olis pahitteeks siltä ihosyövältäkään suojautua), joten rantaloma-kärpäsen puremasta huolimatta, taidetaan tyytyä kotimaan tihkusateeseen uutta kesää ja kärpäsiä odottelemaan  :)

Hyvää viikon jatkoa, kirjoittelen taas loppuviikolla!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti