keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Sitä tavallista ja vauvakuumeilua

Hei!

Otsikko taitaakin jo kertoa paljon siitä, mitä viime päivinä on tapahtunut - ei siis mitään erikoista. Olen ollut lähinnä kotosalla koiran kanssa ja mies töissä. Olen tehnyt koulu -ja kotihommia sekä ulkoillut meidän hauvavauvan kanssa :) ruokaa en nyt ole mitään kummallisia tehnyt, eilen tein pikaisesti "jauheliha-makaronimössöä", jossa ei varsinkaan ole mitään ihmeellistä, en siis viitsi ohjettakaan tänne laittaa :D

Mies hemmotteli minua eilen, ja teki iltapalaksi pannukakkua mansikkahillolla ja kermavaahdolla, ihana <3 oli oikein hyvä ja kuohkea pannukakku! ( oli niin hyvää, ettei kuvaa huomannut ottaa :D ) Meillä miehen vahvinta alaa keittiössä onkin letut ja pannukakut, minä teen ruoan ja muut leivonnaiset yms. Täytyy myöntää, että on ihana tulla itse aina silloin tällöin ruoan-tuoksuiseen kotiin, kun oma muru häärii keittiössä ;) Kyllä mieskin siis joskus ruokaakin laittaa, mutta harvemmin.

Vaunujakin olen taas (vaihteeksi!) katsellut ja ihastunut Emmaljungien lisäksi myös Brion smile sekä sing-yhdistelmävaunuihin joko mustana tai ruskeana. Molemmat vaikuttavat käteviltä, tyylikkäiltä ja vaivattomilta käyttää, ja ainakin noita Brion singejä löytyy myös käytettyinä sekä hyväkuntoisina esimerkiksi tori.fi:stä. Joo, taas menen asioiden edelle, mutta olen aina ollut ihan mahdoton haaveilija, ja minusta olisi niiiiiin ihanaa päästä valmistautumaan oman pienokaisen syntymään, vaikkei se vielä ajankohtaista olekaan, varsinkaan, kun raskaudesta ei ole vielä mitään varmuutta...



Brio smile kovalla kantokopalla
Smile Travel System





BRIO Sing rattaat BRIO Sing yhdistelmävaunu
Brio sing 
Tänään lähden vielä koiran kanssa lenkille ja iltapalaksi meinasin väkertää lämpimiä voileipiä.

Huomiseen!

3 kommenttia:

  1. hahah ihana sinä! Mäkin löydän usein itseni esimerkiksi fb-kirppiksiltä selailemasta vauvantarvikkeita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :D ihanaa, että on muitakin haaveilijoita! Toi alkaa jo olla mun jokapäiväinen harrastus, vielä kun malttaisi olla ostamatta (toistaiseks olen malttanut :D)
      :)

      Poista